Pakko kysyä, että mikä teidän mielestänne on sopiva syy huutaa naapurilleen?

Tilanne tässä tapauksessa:
Mennessäni pyykkituvalle yksi naapuri kysyy, että saako pestä nyt koneellisen, ja minä annan hänen pestä, vaikka minulla onkin mukanani pyykkiä. Nainen sanoo, että häneltä jää sitten vapaaksi tuo seuraava pesuvuoro, johon vastaan että minä voin mennä sitten sillä, jos sopii. Ei tule vastalausetta, ja merkkaan sen itselleni (nainen vielä paikalla). Vien pyykit sitten sillä ajalla, ja n. 45min päästä menen hakemaan niitä.

Ja sitten joku agressiivinen mies tulee huutamaan minulle, että "Opetetaanko teille koulussa lukemista?", syyttää heti perään toisten vuorojen varastamisesta ja suttauksesta. Sanoo, että olen vienyt HEIDÄN vuoronsa!! Sitten minä pyydän aivan kohteliaasti, että saanko selittää, Selitän, (että se nainen oli sanonut ettei tarvitse sitä vuoroaan jne.) mutta mies on yhä vihainen. Sanoo, että meinasi heittää minun pyykkini ulos koneesta, muttei nyt sitten tehnytkään niin. Ja kun aion vielä jatkaa selittämistä, lähtee kesken kaiken. Ei edes halua kuunnella.

Siis, jos annan vapaan vuoron toiselle, ja häneltä jää vapaa vuoro, jota hän ei tarvitse, ja tuo nainen näkee että minä tarvitsen pesuvuoron ja sanoo, ettei tarvitse sitä vuoroa, eikö se kuulu minulle? Sillä minä olen ensimmäisenä siinä, annoin sen naisen viedä sen vapaan vuoron, etc?

Täytyy vielä sanoa, että tuo ensimmäinen kysymys oli halventava, koska se mies selvästi oletti että koska olen nuori, ja pienikokoinen hän saa a)kohdella minua kuin aivotonta ja b) huutaa, sillä ei pieni pistä vastaan.
Kyllä, minä opiskelen, mutta en en juo alkoholia, en käy baareissa viikonloppuisin, enkä todellakaan vie tahallani toisten vuoroja, niinkuin tuo kyseinen naapuri taisi luulla.

Niin, ja olen aika uusi tässä naapurustossa, joten ei hajuakaan, onko täällä joku sisäpiirin sopimus tyyliin -jos-minulta-jää-vapaa-pesuvuoro-sinä-saat-mennä-sillä, ja josta en vain ole tietoinen, koska kukaan ei ole siitä maininnut. Sitä ihmettelin, miksi mies oli niin vihainen, kun se ei ollut oikeasti hänen pesuvuoronsa.