Noniin. Annan sinulle kysymyksiä ja sinä käyt osoitteessa http://www.lintukoto.net/viihde/oraakkeli kyselemässä kysymykset oraakkelilta ja kirjoitat oraakkelin vastaukset tänne. HUOM! Saat muotoilla kysymykset haluamaasi kieleen, tyyliin tai murteeseen tai vaihtaa sana järjestystä, mutta kysymyksessä pitää olla sama juoni. Nyt kirjoittamaan. Lopuksi haasta neljä kaveriasi tekemään saman."


1. Mikä minun nimeni on?
Suvi

2. Missä asun?
Pariisissa, tietty!

3. Mikä olen?
Olet juuri se mikä tunnet olevasi.

4. Millainen olen?
Muuten, kysymysten toistelu ja homokysymykset ja kaikki muu pelleily ärsyttää mua, varotan näin etukäteen sua.

5. Kuka olen?
Olet sade katollani, olet tuuli tukassain.

6. Mikä on elämäni suurin saavutus?
Pitäskö tää kattoo ennätystenkirjasta?

7. Mikä on ollut kaikista turhinta elämässäni?
Ylensyönti.

8. Mikä on arvokkain asia mielestäni maailmassa?
Rakkaus on arvokkainta mitä on. Ja läheisyys.

9. Miltä näytän?
Lihalta.

10. Miltä tunnun?
Maaseudulta.

11. Miltä maistun?
Tuskalta.

12. Miltä tuoksun?


13. Missä minun kuuluisi olla?
Stockmannilla. Turussa, mutta asia voi muuttua, ihmeitäkin voi tapahtua!

14. Mikä minun kuuluisi olla?
En usko että yhtikäs mikään.

15. Mistä minut löytää?
Sieltä, mistä et ole vielä ymmärtänyt etsiä. 

16. Miten minut tavoittaa?
En ylläpidä mitään osoiterekisteriä.

17. Ikäni?
Sweet 16!

18. Sukupuoleni?
Olen kyllä nähnyt selkeämpiäkin ilmaisuja kuin tuo.

19. Kuka on minulle tärkein?
Sexy lääkäri. 

20. Mitä haluaisin tehdä?
Kokeile vaikka masturbointia, minua se auttaa aina.